«Дніпропетровськгаз Збут» роз’яснює, з якими питаннями споживачам необхідно звертатися до постачальника газу, а з якими – до облгазу
17.02.2022
Сьогодні на ринку природного газу працюють два різних типи компаній, а побутові споживачі блакитного палива отримують дві квитанції – за спожитий ресурс та за його доставку. Проте деякі громадяни продовжують ототожнювати роботу постачальників газу та операторів газорозподільних мереж. ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», пропонує розібратися у різниці між постачальником блакитного палива (газзбутом) та газорозподільною компанією (більш відомою як «облгаз»).
Постачальник газу (ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут») – це компанія, яка продає газ населенню та юридичним особам (бюджетним установам, підприємствам, релігійним організаціям, бізнесу тощо). Товариство інформує споживачів про ціну газу, порядок оплати, акції, надає сервіси та консультації через центри обслуговування та онлайн; реєструє клієнтів на інформаційній платформі ринку газу; нараховує оплату за спожите блакитне паливо.
Також фахівці «Дніпропетровськгаз Збут» готові проконсультувати щодо діючих комерційних пропозицій, способів переходу на обраний тариф, наявної заборгованості чи оформлення договору реструктуризації.
На відміну від постачальника, оператор ГРМ не продає газ, а доставляє його споживачеві. Його завдання – це технічне обслуговування мереж, встановлення лічильників, усунення аварійних ситуацій, забезпечення обліку газу по кожному споживачеві, нарахування плати за доставку (розподіл) блакитного палива громадянам.
Тому, аби швидко та якісно вирішувати питання щодо газопостачання, важливо адресувати звернення саме тій компанії, до компетенції якої вони належать.
Детально ознайомитися з зонами відповідальності постачальника та оператора ГРМ можна на сайті компанії https://bit.ly/3JtNN0I