«Дніпропетровськгаз Збут»: уважно здійснюйте платежі за використаний газ
03.12.2021
Від початку року понад 9 тисяч клієнтів ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», подали заяву щодо перенесення коштів на інший особовий рахунок. Лише у листопаді спеціалістами було опрацьовано майже 600 таких звернень. Причина непорозумінь – помилки у номері особового рахунку чи адресі, які допускають споживачі при сплаті за використане блакитне паливо.
«Зазвичай про подібну неприємність громадяни дізнаються під час спілкування з персональним менеджером або ж коли їм надходить повідомлення про заборгованість. З’ясовуючи всі обставини, виявляється, що кошти «зависли» і не дійшли до адресата. Звертаємо увагу, що сплачені гроші потраплять за призначенням, якщо прізвище, ім’я та по батькові платника, номер його особового рахунку та адреса, зазначені в чеку, є аналогічними з внесеними до бази даних компанії-постачальника. Тому закликаємо клієнтів бути уважними, здійснюючи платежі за газ», – зазначила начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» Ганна Сурівка.
Для зручності своїх клієнтів компанія активно розвиває дистанційні способи оплати. Це сайт ТВІЙ ГАЗЗБУТ, Особистий кабінет на 104.ua, мобільні додатки 104 Mobile Light для iOS та 104 Mobile для Android, бот 7104ua у Viber та Telegram. Також розрахуватися за спожитий ресурс можна у банківських чи поштових відділеннях. Але у будь-якому випадку необхідно уважно перевіряти правильність заповнення всіх полів платіжних документів. Лише одна помилка – і кошти потрапляють на інший особовий рахунок.
Корінці квитанцій, розрахункові книжки, чеки з банкоматів або терміналів потрібно обов’язково зберігати протягом трьох років. Завдяки цьому при виникненні будь-яких розбіжностей можна буде довести, що послуги з газопостачання оплачені.
Якщо помилка все ж сталася і кошти не надійшли на особовий рахунок, проконсультуватися щодо їх повернення можна у фахівців ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут». Контактна інформація розміщена на сайті компанії.
Для повернення коштів, споживач має надати:
- заяву абонента (власника особового рахунку);
- копії документів, що засвідчують особу (паспорт та ідентифікаційний код);
- копію квитанції про сплату з банківською відміткою;
- банківські реквізити платника, на які буде здійснено повернення коштів.