До уваги побутових клієнтів ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут»
28.09.2022
Керівництво ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» змушене прийняти рішення про припинення особистого прийому побутових споживачів природного газу у своїх відділеннях.
З 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Не зважаючи на це, протягом останніх пʼяти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Починаючи з 01.10.2022 року точкою контакту для побутових споживачів є відділення, яке знаходиться за адресою: Дніпро, вул. Поля буд.2 літ А-2.
При цьому, у всіх точках контакту побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів на інформаційних стендах загального доступу, а також зареєструвати звернення, отримавши вхідний номер. Крім того, ми продовжуємо підтримувати роботу наших онлайн-сервісів та контакт-центру.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» можна на нашу поштову адресу: Дніпро, вул. Поля буд.2 літ А-2. або на електронну скриньку: contact@dpgaszbut.com.ua
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на нашому вебсайті: https://dpgaszbut.com.ua/blog/tov-dnipropetrovskgaz-zbut-ak-povernuti-pereplatu-po-osobovomu-rahunku