Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Процедура досудового врегулювання спорів у ТОВ "Дніпропетровськгаз збут"
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: (056) 794-03-04 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:
Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи
Білий Григорій Васильович
Контакти
+38 063 690 16 67
У разі не вирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» із заявою (претензією). У заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- викладення змісту питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
У випадку надходження претензії побутового споживача у зв’язку з порушенням ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 24.09.2015 року №2496, чи умов договору постачання природного газу, її буде розглянуто впродовж п’яти робочих днів, про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку.
У разі надходження скарги її буде розглянуто якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку.
Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги та звернення, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців!
Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців розглядаються протягом 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені у претензії реквізити.
У разі не вирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Дніпропетровській області за телефон +38 (044) 204-70-28, е-mail: dnipro@nerc.gov.ua ; до НКРЕКП тел. (044) 204-48-27; е-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua, або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Оператора ГРМ, звернення необхідно надсилати до: Дніпропетровська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”, office.dnp@grmu.com.ua, https://dnp.grmu.com.ua/, 066 300 2 888.